Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Музичне мистецтво»
1 клас
І семестр 2016-2017
н.р.
І семестр.
Музика-мистецтво звуків
№
|
Тема уроку
|
Ключові знання та
навички
|
Матеріал для
сприймання
|
Матеріал для
виконання
|
Дата
|
1.
|
Здрастуй,
Музико!
|
Музика,звук
пісня
|
Пісні про школу на вибір
|
Улюблені дитячі пісні на вибір
|
|
2.
|
Урок музичного мистецтва
|
Поняття «гопак», «танець», «пісенний куплет»
|
Український народний танець «Гопак»
|
М.Ровенко «Ми першокласники»
|
|
3.
|
Вчимося слухати музику
|
Правила слухання музики, марш, музичний пульс. Гра «Впіймай у долоньку»
|
П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків»
|
Українська народна лічилка «Раз,два,три, чотири…»
М.Ровенко «Ми першокласники»
|
|
4.
|
Щоби правильно співати…
|
Правила співу, Вправа «Потяг», Гра «Дощ у лісі»
|
В.Косенко «Дощик»
|
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»
|
|
5.
|
Хто створює музику?
|
Поняття «композитор», «менует» Гра «Композитор»
|
В.А.Моцарт «Менует»
|
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»
Народна пісенька-лічилка «Сів шпак на шпаківню»
|
|
6.
|
Музиканти-чаклуни
|
Виконавець, музика вокальна й інструментальна, музиканти.
|
Л.Колодуб «Лялька співає»
|
А.Філіпенко «Веселий музикант»
|
|
7.
|
Музична стежка.
|
Хор, оркестр, диригент. Ігри «Диригент», «Допоможи Незнайкові»
|
Віночок українських народних творів
|
В.Верменич «Калинова пісня»
Українська народна поспівка «Гоп, гоп, гу-ту-ту»
|
|
8.
|
Узагальнення
|
«Поясни Незнайкові»
|
Повторне слухання й аналіз музичних творів на вибір.
|
Виконання пісень
на вибір
|
|
9.
|
Осіння
мозаїка
|
Поняття «мистецтво», «пісня», «пєса». Ігри «Дощ у лісі», «Композитор»
|
М.Парцхаладзе «Осінній дощик»;
П.Чайковський «Осіння пісня»
|
А.Арутюнов
«Осінь»
|
|
10.
|
На музику перетворюю
|
Поняття «музи-ка», «ноти», «шу-мові звуки» Ігри «Прогулян-ка», «Луна»,
«Лісові мешканці»
|
Е.Гріг «Пташка»
|
І.Кишко
«Рідний край»
Поспівка-скоромовка «Потяг»
|
|
11.
|
Голосно-тихо
|
Поняття «гуч-ність», Ігри «Зву-ки в кошику», «Голосно-тихо», «Луна»
|
Д.Кабалевський «Сурмач і луна»; П.Чайковський «Баба-яга»
|
Гра «Музична луна»;
М.Ведмедеря «Півникове горе»
|
|
12.
|
Довгі та короткі звуки
|
Поняття «ритм», «темп», «довгі та короткі звуки» Ігри «Ритмічна луна»,
«Компози-тор»
|
Український народний танець «Метелиця»
|
Л.А.Загрудний «Сніжок»
Поспівка
«Я маленький хлопчик»
|
|
13.
|
Високо-низько
|
Поняття «високі звуки»,«низькі звуки», «мелодія»
|
Д.Кабалевський «Зайчик дражнить ведмежатка», Е.Гріг «Пташка»
|
М.Ведмедеря «Танцювали зайчики»
|
|
14.
|
Музична хатка.
|
Поняття «нотний стан»
|
Р.Шуман «Дід Мороз»
|
В.Верменич «Запросини Діда Мороза»
|
|
15.
|
Забарвлення звуків.
|
Понгяття «тембр», Гра «Хто у класі обізвався?»
|
М.Коваль «Вовк і семеро козенят» (фрагменти); українська народна пісня
«Щедрик» в обр. М.Леонтовича
|
Українська народна пісня «Щедрик», колядки та щедрівки на вибір
|
|
16.
|
Узагальнення
|
«Поясни Незнайкові»
|
«Музичні вгадайчики», слухання творів на вибір учителя та учнів
|
Виконання поспівок і пісень на
вибір учителя та учнів, музично дидактичні ігри
|
|
ІІ семестр. Музика навколо нас.
|
|||||
№
|
Тема уроку
|
Ключові знання та
навички
|
Матеріал для
сприймання
|
Матеріал для
виконання
|
Дата
|
17.
|
Музика і ти
|
Поняття «народна музика», «вокаль-на музика», «ко-лискова», Гра
«Колисанка»
|
Л.Ревуцький «Колискова»
|
Латиська народна пісня «Ой-я, жу-жу»
Поспівка «Баю-баю»
|
|
18.
|
Давні друзі наші-пісні, танці,марші
|
Пісня, танець, марш-три «кити» музики
|
Д.Кабалевський «Три кити»; П.Чайковський «Дитячий альбом» (п’єси на
вибір)
|
А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики»
|
|
19.
|
Раз, два-кроком руш!
|
Поняття «марш»
|
С.Прокоф’єв «Марш»
|
М.Ведмедеря «Козачата»
|
|
20
|
Такі різні танці
|
Танцювальна музика, хоровод, полька
|
М.Глинка «Полька»
|
А.Павлюк «Святковий хоровод»
|
|
21
|
Царина музики та руху
|
Балет, хореографія,
|
С.Прокоф’єв
вальс з балету «Попелюшка»
|
Українська народна пісня «Корольок»
|
|
22.
|
Залетіли в клас пісні…
|
Композитор, виконавець, поет, співак, хор
|
Українські народні пісні в сольному, ансамблевому та хоровому виконанні
|
Т.Попатенко «Пісенька про пісеньку»
|
|
23.
|
Співуча, чудова пісенна розмова
|
Поняття «веснянка»
|
Інструментальні твори пісенного типу; французька народна пісня «Танець
каченят»
(з рухами)
|
А.Філіпенко «Зяблик»
|
|
24.
|
Царина музики та слова
|
Поняття «опера»
|
М.Лисенко Пісня Лисички з опери «Коза-Дереза»; П.Чайковський «Мама»
|
В.Іванников
«Наша мама»
Поспівка
«Мамочка, матуся»
|
|
25.
|
Весняні
мелодії
|
Поняття «веснянка»Поспівка «Сонечко»
|
В.Барвінський «Сонечко»; Й.Штраус «Весняні голоси»
|
Українська народна пісня «Вийди,вийди,
сонечко» В.Верме-нич «Повертайся, ластівко»
|
|
26.
|
Узагальнення
|
«Поясни Незнайкові»
|
Пісенні, танцю-вальні,маршові твори (повторне слухання)
|
Пісні та поспівки
на вибір
|
|
27.
|
Музика нашого краю.
|
Музичне мистецтво України
|
Український народний танець «Козачок»
|
М.Ведмедеря
«Намалюю
Україну»
|
|
28.
|
Дивовижні інструменти
|
Поняття «троїсті музики», «народні музичні інстру-менти», скрипка,
цимбали, та бубон
|
В.А.Моцарт «маленька нічна музика» (фрагмент)
|
Білоруська народна пісня «Савка та Гришка»; пісні про музичні інструменти
|
|
29.
|
Про барабани і труби.
|
Ударні та духові інструменти.
|
Музика у виконанні ансамблю сопілка-рів, ударних і
духових інстру-ментів.
|
С.Дяченко «Дзвіночок»
|
|
30.
|
Про скрипку та її сім’ю
|
Струнні інструменти
|
А.Вівальді «Весна» К.Сен-Санс «Лебідь», «Слон»
|
Українська народна пісня «Два півники»; пісні з мультфільмів
|
|
31.
|
Рояль і його друзі
|
Клавішні інструменти
|
Ф.Шопен «Полонез»; А.Вівальді «Весна» (орган)
|
Ю. Михайленко «Грає веснонька!»
|
|
32.
|
Інструменти збираються разом
|
Оркестр, види оркестрів, українські народні інструменти
|
Український народний танець «Аркан» (оркестр народних інстру-ментів);
Є.Юцкевич «Марш»
|
А.Філіпенко
«Вічний вогонь»
|
|
33.
|
Музика завжди навколо
|
Розмаїття му-зичного мистецт-ва, музика в житті людини
|
Л.Бетховен «Весело. Сумно»; П.Чайков-ський «Вальс квітів»
|
М.Ведмедеря «Віночок»
|
|
34.
|
Підсумковий урок.
|
Узагальнення «Поясни Незнайкові… »
|
Пісенні, танцю-вальні, маршові твори у різному виконанні.
|
«Музичні вгадайчики…» та пісні за вибором
|
|
35.
|
Урок – концерт
|
Узагальнення
|
Слухання творів на вибір учителя та учнів
|
Музично-творча діяльність на вибір; концертне виконання пісень.
|
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Математика»
1 клас
І семестр 2016-2017
н.р.
(за підручником Ф. М, Рівкінд,
Л. В. Оляницької)
(4 години
на тиждень)
№
уроку
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Скоригована дата
|
ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ.
МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0
|
|||
1
|
Вступ. Взаємне розміщення об'єктів у просторі і на площині. Підготовчі вправи
до написання цифр
|
02.09
|
|
2
|
Об'єднання об'єктів навколишнього світу у групу за певною ознакою. Кількісна
лічба. Підготовчі вправи до написання цифр
|
05.09
|
|
3
|
Кількісна лічба. Об'єднання об'єктів у групу за певною ознакою
|
06.09
|
|
4
|
Число. Співвіднесення кількості об’єктів і числа. Число 0. Підготовчі вправи до написання цифр
|
07.09
|
|
5
|
Порядкова лічба. Порівняння об’єктів («високий
— низький». Підготовчі вправи до
написання цифр.
|
09.09
|
|
6
|
Лічба предметів. Число і цифра 1.
Написання цифри 1. Один і багато
|
12.09
|
|
7
|
Геометричні фігури. Поняття «точка», «пряма», «крива», «ламана»
(замкнена, незамкнена). Об'єднання об'єктів навколишнього світу у групу за
певною ознакою
|
13.09
|
|
8
|
Лічба предметів. Число і цифра 2. Написання цифри 2. Поняття
«довгий», «короткий». Порівняння
довжини предметів
|
14.09
|
|
9
|
Геометричні фігури. Поняття «промінь», «кут»
|
16.09
|
|
10
|
Геометричні фігури. Поняття «відрізок», «ламана». Вимірювання довжини
відрізків. Поняття «найвищий — найнижчий»
|
19.09
|
|
11
|
Лічба предметів. Розміщення об'єктів на площині. Поняття «зліва —
справа». Число і цифра 3. Написання цифри 3
|
20.09
|
|
12
|
Геометричні фігури. Поняття
«трикутник». Знайомство із
частинами трикутника (сторона, вершина, кут)
|
21.09
|
|
13
|
Лічба предметів. Позначення числа цифрою. Порівняння предметів. Малювання
кружечків
|
23.09
|
|
14
|
Порівняння кількості об'єктів («більше», «менше», «порівну»). Знаки «>»,
«<», «=». Порівняння чисел у межах 3. Читання рівностей і нерівностей.
|
26.09
|
|
15
|
Додавання і віднімання. Порівняння
кількості об'єктів. Знаки дій «+», «—
». Написання знаків дій «+», «— ».
|
27.09
|
|
16
|
Порівняння об'єктів за різними ознаками. «Cусіди» числа. Формулювання суджень «якщо…, то…».
Записування нерівностей .
|
28.09
|
|
17
|
Число і цифра 4. Утворення числа
прилічуванням 1. Поняття «четвертий». Розташування об'єктів на площині і у
просторі. («ближче-далі»). Написання
цифри 4
|
30.09
|
|
18
|
Лічба предметів. Співвідношення
між числом і кількістю елементів у групі та навпаки – кількістю
елементів групи і числом. Обчислення значень виразів
|
03.10
|
|
19
|
Геометричні фігури. Чотирикутник. Лічба предметів. Обчислення значень
виразів
|
04.10
|
|
20
|
Число і цифра 5, Написання цифри 5. Попереднє і наступне числа
|
05.10
|
|
21
|
Порівняння чисел. Геометрична фігура — п'ятикутник. Лічба предметів
|
07.10
|
|
22
|
Порівняння чисел у межах 5. Склад числа 5. Монети (1 к., 2 к., 5 к.).
Написання вивчених цифр
|
10.10
|
|
23
|
Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6
|
11.10
|
|
24
|
Склад числа 6.
Геометрична фігура —
шестикутник. Розв'язування задач. Числовий промінь. Утворення числа
способом прилічування і відлічування одиниці
|
12.10
|
|
25
|
Утворення рівностей. Лічба предметів за допомогою числового променя.
Обчислення значень виразів
|
17.10
|
|
26
|
Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння груп об'єктів за кількістю
елементів. Послідовність чисел у межах 7. Складання і обчислення значень
виразів
|
18.10
|
|
27
|
Склад числа 7. Дні тижня. Написання вивчених цифр. Обчислення значень
виразів
|
19.10
|
|
28
|
Позначення точок і відрізків буквами. Порівняння відрізків. Обчислення
значень виразів
|
21.10
|
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
29
|
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Послідовність чисел у межах 8
|
24.10
|
||
30
|
Склад числа 8. Вправи на знаходження пропущених чисел. Обчислення значень
виразів
|
25.10
|
||
31
|
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Рівність і нерівність. Послідовність
чисел у межах 9
|
26.10
|
||
32
|
Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9. Вправи на знаходження
пропущених чисел
|
28.10
|
||
33
|
Складання і обчислення значень виразів, що містять додавання і
віднімання. Вправи на розпізнавання многокутників
|
07.11
|
||
34
|
Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних чисел. Лічба від 0 до
9 і від 9 до 0. Написання цифр. Порівняння чисел
|
08.11
|
||
35
|
Обчислення значень виразів, що містять додавання і віднімання числа 0.
Геометрична фігура — круг
|
09.11
|
||
36
|
Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Назви чисел у межах 10. Поняття «натуральні
числа»
|
11.11
|
||
37
|
Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10. Розпізнавання кількості
геометричних фігур. Написання цифр
|
14.11
|
||
38
|
Довжина. Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр. Обчислення значень
виразів
|
15.11
|
||
39
|
Перевірка знань. Лічба предметів. Обчислення за допомогою числового
променя. Порівняння груп об'єктів за кількістю елементів. Обчислення значень
виразів
|
16.11
|
||
40
|
Дія додавання. Назви компонентів дії додавання. Складання виразів, що містять додавання, за
числовим променем
|
18.11
|
||
41
|
Складання і обчислення значень виразів, що містять додавання, за
малюнками
|
21.11
|
||
42
|
Дія віднімання. Назви компонентів дії віднімання. Складання виразів, що
містять віднімання, за числовим променем
|
22.11
|
||
43
|
Складання і обчислення значень виразів, що містять віднімання, за
малюнками. Вимірювання і порівняння довжини відрізків. Рівні відрізки
|
23.11
|
||
44
|
Взаємозв'язок додавання і віднімання. Знаходження невідомого доданка
|
25.11
|
||
45
|
Складання і обчислення значень виразів за малюнками. Кругові вирази
|
28.11
|
||
46
|
Поняття про задачу. Структурні елементи задачі. Зв'язок умови і запитання. Складання і
розв'язування задач на
знаходження суми двох чисел
|
29.11
|
||
47
|
Робота над задачею. Складання і розв'язування задач на знаходження
різниці двох чисел
|
30.11
|
||
48
|
Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу. Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
02.12
|
||
49
|
Перевірка знань і вмінь. Порівняння чисел. Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
05.12
|
||
ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ
І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У
МЕЖАХ 10
|
||||
50
|
Таблиці додавання і віднімання числа 1. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
06.12
|
||
51
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 1.
Складання та розв'язування задач на знаходження суми й остачі
|
07.12
|
||
52
|
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Додавання і віднімання за
допомогою числового променя. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
09.12
|
||
53
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2.
Порівняння виразу і числа
|
12.12
|
||
54
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння
таблиць додавання і віднімання числа 2
|
13.12
|
||
55
|
Складання і розв'язування задач на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць. Обчислення значень виразів. Порівняння виразу і числа
|
14.12
|
||
56
|
Таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
16.12
|
||
57
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3.
Вправи на знаходження невідомого доданка. Порівняння виразів
|
19.12
|
||
58
|
Вправи на знаходження невідомих від'ємника і зменшуваного. Розв'язування
задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
|
20.12
|
||
59
|
Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Порівняння виразів і
числа. Побудова відрізків
|
21.12
|
||
60
|
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Додавання і віднімання за
допомогою числового променя.
Складання і розв'язування задач за коротким записом
|
23.12
|
||
61
|
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на
знаходження суми й остачі. Побудова відрізків
|
26.12
|
||
62
|
Порівняння виразів. Вимірювання довжини сторін многокутників. Побудова
чотирикутників за зразком
|
27.12
|
||
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2017 року «___»__________2017
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Математика»
1 клас
ІІ семестр
2016-2017 н.р.
(за підручником Ф. М, Рівкінд, Л. В.
Оляницької)
(4 години
на тиждень)
63
|
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення і зменшення
числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
||
64
|
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5. Різницеве
порівняння чисел
|
||
65
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння
чисел. Побудова відрізка, довшого за поданий
|
||
66
|
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Порівняння і
розв'язування задач. Побудова відрізків
|
||
67
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові
вирази. Побудова геометричних фігур за зразком
|
||
68
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
||
69
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7.
Порівняння значень числових виразів. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
||
70
|
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Вправи на засвоєння таблиць
додавання і віднімання. Різницеве порівняння довжин відрізків
|
||
71
|
Вправи на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків
|
||
72
|
Літр. Задачі на різницеве порівняння чисел
|
||
73
|
Кілограм. Вправи на зважування й відважування предметів. Запис
результатів вимірювання маси. Розв'язування задач
|
||
74
|
Додавання і віднімання по одному і групами (частинами). Розв'язування
задач. Геометричний матеріал
|
||
75
|
Додавання і віднімання чисел частинами. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач. Переставний закон додавання
|
||
76
|
Переставний закон додавання. Обчислення значень виразів. Розв'язування
задач
|
||
77
|
Вправи на застосування переставного закону додавання. Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
||
78
|
Перевірка знань і вмінь. Повторення і систематизація знань
|
||
79
|
Утворення і назви чисел другого десятка. Лічба предметів у межах 20.
Порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини
|
||
80
|
Лічба предметів у межах 20. Розв'язування задач. Робота з геометричним
матеріалом
|
||
81
|
Лічба в межах 20. Дециметр. Вимірювання і побудова відрізків заданої
довжини
|
||
82
|
Лічба в межах 20. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
||
83
|
Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Послідовність чисел
від 1 до 20. Вправи з іменованими числами
|
||
84
|
Просторові геометричні фігури: куб, куля, циліндр. Обчислення значень
виразів. Складання і розв'язування задач
|
||
85
|
Письмова нумерація чисел 11—20. Задачі на різницеве порівняння, на
збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
|
||
86
|
Письмова нумерація чисел 11—20. Записування чисел під диктування.
Розв'язування задач
|
||
87
|
Вправи на засвоєння назв чисел при додаванні і відніманні. Числовий вираз
та його значення. Розв'язування задач
|
||
88
|
Лічба в межах 20. Попереднє і наступне число. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач опрацьованих видів
|
||
89
|
Вправи на засвоєння назв компонентів при відніманні. Письмова нумерація
чисел 11—20. Записування чисел під диктування. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
||
90
|
Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Вправи на закріплення взаємозв'язку додавання і
віднімання. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
||
91
|
Парні і непарні числа. Вправи на засвоєння таблиць додавання і
віднімання в межах 10. Розв'язування задач
|
Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2017 року «___»__________2017
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
92
|
Обернена задача (ознайомлення). Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
|||
93
|
Додавання і віднімання чисел у межах 20. Розв'язування задач
|
|||
94
|
Закріплення додавання і віднімання чисел у межах 20. Складання і розв'язування задач
за коротким записом
|
|||
95
|
Перевірка знань і вмінь. Повторення і систематизація знань
|
|||
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ
ВІД 21 ДО 100.
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ
100 НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ
|
||||
96
|
Лічильна одиниця — десяток, її утворення. Усна нумерація чисел у межах
100
|
|||
97
|
Лічба в межах 100. Усна нумерація чисел
|
|||
98
|
Розрядні числа. Лічба в межах 100. Порівняння двоцифрових чисел
|
|||
99
|
Утворення числа 100. Додавання і віднімання десятками
|
|||
100
|
Письмова нумерація чисел 21-100. Розрядні числа
|
|||
101
|
Усна і письмова нумерація з межах
100. Розв'язування задача
|
|||
102
|
Усна і письмова нумерація в межах 100. Додавання і віднімання круглих
чисел
|
|||
103
|
Додавання і віднімання чисел на основі нумерації в межах 100
|
|||
104
|
Метр. Вимірювання довжини навколишніх предметів. Обчислення значень
виразів
|
|||
105
|
Дії з іменованими числами (величинами). Розв'язування задач. Порівняння
чисел
|
|||
106
|
Додавання і віднімання числа 1 (45 + 1, 45 — 1). Дії з іменованими
числами. Розв'язування задач
|
|||
107
|
Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел
|
|||
108
|
Закріплення знань про одноцифрові і двоцифрові числа. Додавання і
віднімання круглих чисел. Розв'язування задач
|
|||
109
|
Одиниці вартості — копійка, гривня. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
|||
110
|
Закріплення знань про розрядні числа. Обчислення значень виразів.
Розв'язування задач
|
|||
111
|
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа (40 + 5, 45 —
5, 45 — 40). Складання і розв'язування задачі за малюнком
|
|||
112
|
Закріплення додавання і віднімання на основі десяткового складу числа.
Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
|||
113
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового
(34 + 20). Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
|||
114
|
Додавання розрядного числа до двоцифрового
(31 + 20). Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
|||
115
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового
(45 — 20). Обчислення значень виразів. Складання і розв'язування задачі
за малюнком
|
|||
116
|
Віднімання розрядного числа від двоцифрового
(31 — 20). Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
|||
117
|
Додавання одноцифрового числа
до двоцифрового (45
+ 2). Обчислення значень
виразів. Складання і
розв'язування задачі за коротким записом
|
|||
118
|
Додавання одноцифрового числа
до двоцифрового (31 + 6).
Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
|||
119
|
Віднімання одноцифрового числа
від двоцифрового (45 — 2).
Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
|||
120
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (34 — 2). Обчислення
значень виразів. Розв'язування задач
|
|||
121
|
Одиниці вимірювання часу — година, хвилина. Визначення часу за годинником
|
|||
122
|
Одиниці вимірювання часу — година, хвилина, доба, тиждень. Порівняння
одиниць часу
|
|||
123
|
Закріплення знань про одиниці вимірювання часу. Визначення часу за
годинником
|
|||
124
|
Одиниці вимірювання часу. Вправи,
що містять одиниці часу
|
|||
125
|
Порозрядне додавання двоцифрових
чисел
(43 + 25). Розв'язування прикладів і задач
|
|||
126
|
Порозрядне додавання двоцифрових чисел
(31 + 24). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
|||
127
|
Порозрядне віднімання двоцифрових чисел
(58 - 45). Обчислення значень виразів. Складання і розв'язування задачі
за коротким записом та задачі на порівняння. Побудова відрізків
|
|||
128
|
Закріплення порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
|
|||
129
|
Перевірка знань і
вмінь. Обчислення значень
виразів. Розв'язування задач
|
|||
ПОВТОРЕННЯ
|
||||
130
|
Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок
|
|||
131
|
Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок
|
|||
132
|
Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок
|
|||
133
|
Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок
|
|||
134
|
Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок
|
|||
135
|
Повторення і систематизація вивченого
|
|||
136
|
Підсумковий урок за рік
|
|||
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Природознавство»
1 клас
І семестр 2016-2017
н.р.
(за
підручником І. Грущинської)
2 години на тиждень
№ з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Скоригована дата
|
|
Навколишній
світ
|
||||
1
|
Вступ. Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу?
|
06.09
|
||
2
|
Що таке природа? Жива та нежива природа
|
07.09
|
||
3
|
Що належить до неживої природи?
|
13.09
|
||
4
|
Що належить до живої природи?
|
14.09
|
||
5
|
Урок-екскурсія. Ознайомлення з
об'єктами неживої та живої природи
|
20.09
|
||
6
|
Які ознаки мають живі організми?
|
21.09
|
||
7
|
Які умови необхідні для життя?
|
27.09
|
||
8
|
Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу?
|
28.09
|
||
9
|
Як людина вивчає природу? Спостереження та досліди – методи вивчення
природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою
лупи
|
04.10
|
||
10
|
Які об’єкти природні, а які –
створили люди?
|
05.10
|
||
11
|
Урок - екскурсія. Спостереження за
осінніми змінами в живій і неживій природі
|
11.10
|
||
12
|
Яке значення має природа для життя?
|
12.10
|
||
13
|
Як потрібно берегти природу?
|
18.10
|
||
14
|
Узагальнюючий урок за розділом «Навколишній світ»
|
19.10
|
||
Нежива природа
|
||||
15
|
Яке значення для життя на Землі має
Сонце?
|
25.10
|
||
16
|
Як побачити повітря. Властивості повітря (існує навколо нас, не має
запаху, прозоре, займає весь доступний простір). Практична робота. Ознайомлення з властивостями повітря
|
26.10
|
||
17
|
Яке значення має повітря?
|
08.11
|
||
18
|
Які властивості має вода? . Практична робота. Ознайомлення з
властивостями води (безбарвна, прозора, не має запаху, приймає форму
посудини, текуча)
|
09.11
|
||
19
|
Яке значення має вода?
|
15.11
|
||
20
|
Навчальний проект. Як економно
використовувати воду в повсякденному житті?
|
16.11
|
||
21
|
Що таке ґрунт? Значення ґрунту для
живої природи. Практична робота. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду
|
22.11
|
||
22
|
Як охороняти ґрунт?
|
23.11
|
||
23
|
Узагальнюючий урок за розділом «Нежива природа»
|
29.11
|
||
Жива природа
|
||||
24
|
Рослини, їхня будова.
|
30.11
|
||
25
|
Практична робота. Вивчення будови рослин
(корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю
|
06.12
|
||
26
|
Дерева, кущі, трав'янисті рослини рідного краю
|
07.12
|
||
27
|
Урок - екскурсія. Упізнавання дерев,
кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі
|
13.12
|
||
28
|
Листяні та хвойні рослини
|
14.12
|
||
29
|
Урок - екскурсія. Упізнавання листяних
та хвойних рослин
|
20.12
|
||
30
|
Дикорослі рослини рідного краю
|
21.12
|
||
31
|
Урок – екскурсія. Спостереження
за зимовими змінами в живій та неживій природі
|
27.12
|
||
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2017 року «___»__________2017
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Природознавство»
1 клас
ІІ семестр
2016-2017 н.р.
32
|
Культурні рослини рідного краю
|
||
33
|
Яку користь приносять культурні рослини приносять людям?
|
||
35
|
Кімнатні рослини.
|
||
36
|
Практична робота. Догляд за рослинами у
класі (полив, розпушування ґрунту,
очищення листків від пилу)
|
||
Лікарські рослини рідного краю
|
|||
Охорона рослин. Первоцвіти
|
|||
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
|
|||
Тварини
|
|||
Дикі та свійські тварини
|
|||
Тварини – домашні улюбленці
|
|||
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
|
|||
Комахи
|
|||
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
|
|||
Риби
|
|||
Птахи
|
|||
Звірі
|
|||
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
|
|||
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці
|
|||
Охорона тварин
|
|||
Навчальний проект. Хто живе в
моїй оселі?
|
|||
Природа твого села
|
|||
Узагальнюючий урок за розділом «Нежива природа»
|
|||
Моя
країна — Україна
|
|||
Україна — моя Батьківщина
|
|||
Карта України.
|
|||
Водойми України
|
|||
Найбільші річки та озера України. Сом – найбільша прісноводна риба
|
|||
Екскурсія до річки (озера,
ставка)
|
|||
Чорне та Азовське моря
|
|||
Луки, ліси України. Найменша пташка України - золотомушка
|
|||
Гори України
|
|||
Природа Українських Карпат. Бурий ведмідь – найбільший звір України.
Природа Кримських гір
|
|||
Україна – і для себе, і для світу (пшениця, соняшник, мед, ін.).
Медоносна бджола
|
|||
Практична робота. Добування олії із
насіння соняшника
|
|||
Підсумковий урок
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Основи
здоров’я »
1 клас
І семестр 2016-2017
н.р.
(за підручником І.Д. Беха,Т.В.
Воронової, В.С. Пономаренка, Є.В. Страшка)
1 година на тиждень
№ з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Скоригована дата
|
Здоров'я
людини
|
|||
1
|
Вступ. Що вивчає предмет «Основи здоров'я»
|
01.09
|
|
2
|
Знайомство зі школою. Практична робота. Екскурсія школою та
шкільним подвір’ям
|
08.09
|
|
3
|
Безпека першокласника
|
15.09
|
|
4
|
Ріст і розвиток людини. Практична
робота. Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих)
|
22.09
|
|
5
|
Здоров'яі хвороби. Ознаки здоров’я. Порушення здоров'я (травми, захворювання) та їх
профілактика
|
29.09
|
|
Фізична
складова здоров'я
|
|||
6
|
Щоденне піклування про своє здоров'я
|
06.10
|
|
7
|
Розпорядок дня. Практична робота.
Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)
|
13.10
|
|
8
|
Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: Як складати
портфель. Вправи для формування правильної постави і стопи
|
20.10
|
|
9
|
Правила особистої гігієни. Догляд за руками. Практична робота. «Як правильно мити руки»
|
27.10
|
|
10
|
Харчування і здоров'я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для
росту та розвитку
|
10.11
|
|
11
|
Фізичні вправи і загартування
|
17.11
|
|
12
|
Активний і пасивний відпочинок
|
24.11
|
|
Соціальна
складова здоров'я
|
|||
13
|
Піклування про здоров'я в сім'ї
|
01.12
|
|
14
|
Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати. Практична робота. Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток. Розігрування
діалогів знайомства
|
08.12
|
|
15
|
Безпечні місця для ігор і розваг
|
15.12
|
|
16
|
Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота. Моделювання ситуації
повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб
|
22.12
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2017 року «___»__________2017
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Основи
здоров’я »
1 клас
ІІ семестр
2016-2017 н.р.
17
|
Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті Практична робота. Моделювання ситуації
пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу
|
||
18
|
Дитина вдома. Правила безпеки в побуті
|
||
19
|
Правила безпечної поведінки у школі
|
||
20
|
Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому
|
||
21
|
Створення малюнку: «З дому до школи».
|
||
22
|
Складові дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги
|
||
23
|
Правила користування громадським транспортом
|
||
Психічна
і духовна складові здоров'я
|
|||
24
|
Унікальність людини
|
||
25
|
Повага до себе та інших людей
|
||
26
|
Народні традиції, родинні свята і здоров'я.
|
||
27
|
Практична робота. Створення
пам'ятки «Як влаштувати веселе свято»
|
||
28
|
Емоції та настрій людини. Як покращити настрій. Практичні роботи: Вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій»
|
||
29
|
Практична робота. Ігри, що сприяють
гарному настрою
|
||
З0
|
Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення.
Рішення для здоров'я
|
||
31
|
Практична робота. Обговорення поведінки
казкових і літературних персонажів, їхнього ставлення до свого здоров'я та до
здоров'я інших
|
||
32
|
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я
(тестування через запитання, малюнки, ігри тощо)
|
||
33
|
Підготовка до Дня здоров'я
|
||
34
|
Підсумковий урок за рік
День здоров’я
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Образотворче
мистецтво»
1 клас
І семестр 2016-2017
н.р.
1 година на тиждень
(за підручником О.Калініченко, В.Сергієнко)
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Скоригована дата
|
Відтворення
простих форм лінією, плямою, в об’ємі
|
|||
1
|
Вступ. Краса навколо нас. Куди ведуть мистецькі
стежинки? Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з матеріалами
й інструментами, якими працює художник.
Практична робота. Малювання мистецької стежинки
|
02.09
|
|
2
|
Диво – іграшки. Різноманітність форм
навколишнього світу. прості
геометричні форми: площинні – прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал;
об’ємні – куб, циліндр, конус, куля. Практична
робота. Малювання улюбленої іграшки
|
09.09
|
|
3
|
На чарівній галявині. Лінія, пляма, крапка, штрих як
засоби відтворення форми на площині. Графічні матеріали та інструменти. Практична робота. Повітряні змії
|
16.09
|
|
4
|
У світі тварин. Виражальні можливості лінії.
Створення (на елементарному рівні) виразного образу за допомогою лінії на
основі творчої уяви. Практична робота. Пригоди
Лінії та Крапки
|
23.09
|
|
5
|
Цікаві подорожі. Елементарні засоби
компонування простих форм на площині. Створення композиції з крапок, ліній,
плям. Правила користування гуашевими фарбами та пензлем. Практична робота. Святковий салют
|
30.09
|
|
6
|
Святкові прапорці. Виражальні можливості
силуетної форми. Правила роботи з ножицями та кольоровим папером. Значення
раціонального використання паперу для екології Землі. Практична робота. Виготовлення прапорців (кольоровий папір)
|
07.10
|
|
7
|
Виразні силуети. Заповнення площини аркуша
силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при створенні аплікації. Практична робота. Осіння казка
(аплікація з природного матеріалу)
|
21.10
|
|
8
|
Об’ємні вироби. Передавання простих форм в
об’ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Практична робота. Сімейка грибів
|
28.10
|
|
Елементарні
засоби компонування простих форм
|
|||
9
|
Знайомство з композицією. Поняття композиції ( на
пропедевтичному рівні). Заповнення площини аркуша (велике зображення). Практична робота. Осіннє дерево
|
11.11
|
|
10
|
Краєвид із деревом. Поняття про лінію горизонту.
Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаємо
розташування (біля, над, під, зліва, справа, вгорі, внизу). Практична робота. Хатинка під горою
|
18.11
|
|
11
|
Родини кольорів. Поняття про основні (жовтий,
червоний, синій) та похідні (зелений, фіолетовий) кольори. Способи утворення
похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування акварельними
фарбами, пензлями, палітрою. Практична
робота. Танок кольорів
|
25.11
|
|
12
|
Веселкові барви. Ознайомлення із спектральними
кольорами та їх послідовністю. Розбіл спектральних кольорів; відтінки
кольорів (світло-зелений, темно-синій і т.п.). Практична робота. Яким буває небо
|
02.12
|
|
13
|
Метелик – чарівник. Ознайомлення з групами
«теплих» та «холодних» кольорів. Практична
робота. Райдужні квіти
|
09.12
|
|
14
|
Знайомство з декором. Поняття декору. Вирізування
симетричної силуетної форми та її оздоблення простими елементами. Практична робота. Святкова ялинка
(колективна форма роботи)
|
16.12
|
|
16
|
Узагальнення вивченого. Практична
робота. Квітка Снігової королеви
|
23.12
|
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2017 року «___»__________2017
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Образотворче
мистецтво»
1 клас
ІІсеместр 2016-2017
н.р.
Зображення
основних форм і їхніх частин у графіці та живописі
|
|||
16
|
Поняття про вибір положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення. Практична робота. Веселий Сніговик
|
||
17
|
Зимові витинанки. Витинанка як вид художньої
роботи з папером. Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або
декількох осей симетрії. Практична
робота. Чарівні сніжинки
|
||
18
|
Розмаїття форм. взаємозв’язок основної форми та її частин. Практична робота. Снігуронька
|
||
19
|
Особливості зображення складної форми на основні простих форм. Порівняння
розмірів форм та їх складових частин. Практична
робота. Ялинки – лісові красуні
|
||
20
|
Виражальні можливості ліній (актуалізація знань). Створення визного
образу графічними засобами на основі творчої уяви. Практична робота. Їжачок-хитрячок
|
||
21
|
Закріплення знань про лінію горизонту. Поняття плановості. Ознайомлення з
технікою набризку. Практична робота. Снігопад
|
||
22
|
Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне
сприйняття кольорів (за настроєм). Практична
робота. Килими доброго та злого чаклунів
|
||
23
|
Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад,
блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений
тощо). Практична робота. Квітка для
мами
|
||
24
|
Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Практична робота. Весняна галявина
|
||
25
|
Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. Практична робота. Дивовижні метелики
|
||
Цілісність
форми в скульптурі та архітектурі
|
|||
26
|
Цілісність форми. Особливості створення складної форми на основі простих
форм в об’ємі. Практична робота. Домашні
улюбленці
|
||
27
|
Зображення в об’ємі птахів, звірів. Узгодження основної форми з
елементами декору. Практична робота. Дивовижний
птах
|
||
28
|
Поняття про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги). Практична робота. Веселий клоун
|
||
29
|
Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру
форми будівлі. Практична робота. Житло
гномів
|
||
Стилізування
й орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві
|
|||
30
|
Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними
елементами. Поєднання силуетної форми та декору. Практична робота. Прикрашаємо торт
|
||
31
|
Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм
рослинного світу під час створення орнаменту. Практична робота. Візерунок для букви
|
||
32
|
Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. Практична робота. Кольорові крапанки
|
||
33
|
Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна
узгодженість об’ємної форми та декору. Практична
робота. Українські свистунці
|
||
34
|
Узагальнення вивченого. Практична
робота (на вибір).
|
||
35
|
Підсумковий урок за рік
|
||
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2016 року «___»__________2016
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Трудове навчання»
1 клас
І семестр 2016-2017
н.р.
1 година на тиждень
(за підручником О.Калініченко, В.Сергієнко)
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Скоригована дата
|
1
|
Вступ. Місце праці та професії в житті людини. Правила організації
робочого місця на уроці. Практичне ознайомлення з матеріалами та інструментами. Загальні правила безпеки життя
на уроках
|
01.09
|
|
2
|
Папір. Рвання паперу. Загальні
відомості про виробництво паперу. Якість паперу. Види і властивості паперу. Практична робота: виготовлення аплікації з рваних частин паперу «Гроно
калини»
|
08.09
|
|
3
|
Властивості паперу. Рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення
аплікації з рваних частин паперу. Практична
робота: Виготовлення аплікації з рваних частин паперу Диво-дерево»
|
15.09
|
|
4
|
Різання паперу ножицями. Різання по прямій лінії і по лінії згину.
Інструменти та пристосування для різання паперу. Практична робота: Аплікація «Веселі ніжки»
|
22.09
|
|
5
|
Різання паперу. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону,
лінійки. Вирізування деталей з паперу Практична
робота: Аплікація «Смачні фрукти»
|
29.09
|
|
6
|
Природні матеріали та їх використання для виготовлення виробів. Екскурсія
«Що нам подарували дерева у казковому лісі». Як підготувати листя до
аплікації? Якими інструментами будемо користуватися?
|
06.10
|
|
7
|
Робота з природними матеріалами. Практична
робота: Виготовлення аплікацій з
природних матеріалів з використанням клеєного способу з’єднання. Аплікація «Метелик»
|
13.10
|
|
8
|
Робота з природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення
виробів з природних матеріалів. Практична
робота: Виготовлення композиції за мотивами казок та мультфільмів з
природних матеріалів на площині
|
20.10
|
|
9
|
Симетрія в природі. Послідовність дій під час виготовлення простих
симетричних форм. Практична робота:
Вирізання деталей виробів симетричної форми
|
27.10
|
|
10
|
Симетричні форми. Як отримати багато однакових деталей? Практична робота: Аплікація «Грибочок»
|
10.11
|
|
11
|
Згинання і складання паперу. Раціональне використання паперу. Практична робота: Як із прямокутника
зробити квадрат?
|
17.11
|
|
12
|
Послідовність дій під час згинання паперу. Знайомство з технікою ори гамі
(загальні поняття). Практична робота:
Оригамі «Песик»
|
24.11
|
|
13
|
Створення найпростіших виробів у техніці оригамі. Практична робота: Оригамі «Тюльпан»
|
01.12
|
|
14
|
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Практична
робота: Виготовлення натюрморту
|
08.12
|
|
15
|
Оздоблення виробів з паперу. Послідовність дій під час виготовлення
прикрас з паперу. Практична робота:
Новорічна гірлянда
|
15.12
|
|
16
|
Оздоблення виробів з паперу. Практична
робота: Ялинкові прикраси
|
22.12
|
«Узгоджено» «Затверджую»
«___»_________2017 року «___»__________2017
року
Заступник директора з НВР Директор
Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова ____________Р.М. Макогон
Календарно-тематичне
планування
з предмету «Трудове навчання»
1 клас
ІІ семестр
2016-2017 н.р.
17
|
Комбінована робота. Конструювання і виготовлення індивідуальних аплікацій
до свята. Практична робота:
Новорічна листівка
|
||
18
|
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Практична
робота: Виготовлення натюрморту
|
||
19
|
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Практична робота: Казкова аплікація
«Золота рибка»
|
||
20
|
Аплікація з паперу. Практична
робота: Аплікація «Весела гусінь»
|
||
21
|
Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну. Інструменти
та пристосування для обробки пластиліну. Прийоми ліплення. Як прикрасити
вироби з пластиліну?
|
||
22
|
Екскурсія до шкільної їдальні.
Ознайомлення із загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією
в їдальні. Практична робота:
«Пластилінові солодощі»
|
||
23
|
Робота з пластиліном. Безпечні прийоми праці. Послідовність дій під час
виготовлення виробів з пластиліну на площині. Практична робота:
Пластилінова картина «Квіти і метелики на лузі»
|
||
24
|
Робота з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів з
пластиліну на площині. Практична
робота: Пластилінова картина «Равлик»
|
||
25
|
Ліплення з пластиліну. Послідовність дій під час виготовлення виробів з
пластиліну на площині. Практична
робота: Пластилінова картина «Вишеньки»
|
||
26
|
Прикраси із паперу. Практична
робота: Листівка «Квіти для мами»
|
||
27
|
Різання паперу. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону, лінійки, кутника. Копіювання зображення за
допомогою шаблону. Створення аплікації з вирізаних форм
|
||
28
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття.
Ознайомлення з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення
одягу і взуття.
Практична робота: Відпрацьовування
прийомів зав’язування шнурків на
одязі та взутті
|
||
29
|
Самообслуговування. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні
відомості про правила догляду за одягом і взуттям. Практична робота: Зав’язування пояса, шарфа
|
||
30
|
Комбінована робота. Практична
робота: Аплікація «Веселі вівці»
|
||
31
|
Прикраси з паперу. Практична
робота: Аплікація «Великодній кошик»
|
||
32
|
Екскурсія до шкільної бібліотеки. Ознайомлення із загальними правилами
безпеки життя, обладнанням, організацією роботи в бібліотеці
|
||
33
|
Комбінована робота. Практична
робота: «Вербові котики»
|
||
34
|
Колективна робота «Весняні пташки»
|
||
35
|
Узагальнююча практична робота (на вибір учителя)
Підсумковий урок за рік
|
Немає коментарів:
Дописати коментар