понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Календарне 1 клас 2016-17 н.р.

Узгоджено»                                                                                     «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон


Календарно-тематичне планування
з предмету «Музичне мистецтво»
 1 клас
І семестр 2016-2017 н.р.


І семестр. Музика-мистецтво звуків



Тема  уроку
Ключові знання та навички
Матеріал для сприймання
Матеріал для виконання

Дата

1.
Здрастуй,
Музико!
Музика,звук
пісня
Пісні про школу на вибір
Улюблені дитячі пісні на вибір


2.
Урок музичного мистецтва
Поняття «гопак», «танець», «пісенний куплет»
Український народний танець «Гопак»

М.Ровенко «Ми першокласники»


3.
Вчимося слухати музику
Правила слухання музики, марш, музичний пульс. Гра «Впіймай у долоньку»
П.Чайковський «Марш деревяних солдатиків»
Українська народна лічилка «Раз,два,три, чотири…»
М.Ровенко «Ми першокласники»


4.
Щоби правильно співати…
Правила співу, Вправа «Потяг», Гра «Дощ у лісі»

В.Косенко «Дощик»
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»


5.

Хто створює музику?
Поняття «композитор», «менует» Гра «Композитор»

В.А.Моцарт «Менует»
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»
Народна пісенька-лічилка «Сів шпак на шпаківню»


6.

Музиканти-чаклуни
Виконавець, музика вокальна й інструментальна, музиканти.

Л.Колодуб «Лялька співає»

А.Філіпенко «Веселий музикант»


7.

Музична стежка.
Хор, оркестр, диригент. Ігри «Диригент», «Допоможи Незнайкові»

Віночок українських народних творів
В.Верменич «Калинова пісня»
Українська народна поспівка «Гоп, гоп, гу-ту-ту»


8.

Узагальнення
«Поясни Незнайкові»
Повторне слухання й аналіз музичних творів на вибір.
Виконання пісень
 на вибір


9.

Осіння
мозаїка
Поняття «мистецтво», «пісня», «пєса». Ігри «Дощ у лісі», «Композитор»
М.Парцхаладзе «Осінній дощик»;
П.Чайковський «Осіння пісня»

А.Арутюнов
«Осінь»


10.
На музику перетворюю
Поняття «музи-ка», «ноти», «шу-мові звуки» Ігри «Прогулян-ка», «Луна», «Лісові мешканці»

Е.Гріг «Пташка»
І.Кишко
«Рідний край»
Поспівка-скоромовка «Потяг»


11.

Голосно-тихо
Поняття «гуч-ність», Ігри «Зву-ки в кошику», «Голосно-тихо», «Луна»
Д.Кабалевський «Сурмач і луна»; П.Чайковський «Баба-яга»
Гра «Музична луна»;
М.Ведмедеря «Півникове горе»


12.

Довгі та короткі звуки
Поняття «ритм», «темп», «довгі та короткі звуки» Ігри «Ритмічна луна», «Компози-тор»

Український народний танець «Метелиця»
Л.А.Загрудний «Сніжок»
Поспівка
«Я маленький хлопчик»


13.

Високо-низько
Поняття «високі звуки»,«низькі звуки», «мелодія»
Д.Кабалевський «Зайчик дражнить ведмежатка», Е.Гріг «Пташка»
М.Ведмедеря «Танцювали зайчики»


14.

Музична хатка.
Поняття «нотний стан»
Р.Шуман «Дід Мороз»
В.Верменич «Запросини Діда Мороза»


15.

Забарвлення звуків.

Понгяття «тембр», Гра «Хто у класі обізвався?»
М.Коваль «Вовк і семеро козенят» (фрагменти); українська народна пісня «Щедрик» в обр. М.Леонтовича
Українська народна пісня «Щедрик», колядки та щедрівки на вибір


16.

Узагальнення

«Поясни Незнайкові»
«Музичні вгадайчики», слухання творів на вибір учителя та учнів
Виконання поспівок   і пісень на вибір учителя та учнів, музично дидактичні ігри


ІІ семестр. Музика навколо нас.


Тема уроку

Ключові знання та навички

Матеріал для сприймання

Матеріал для виконання

Дата

17.

Музика і ти
Поняття «народна музика», «вокаль-на музика», «ко-лискова», Гра «Колисанка»

Л.Ревуцький «Колискова»

Латиська народна пісня «Ой-я, жу-жу»
Поспівка «Баю-баю»


18.

Давні друзі наші-пісні, танці,марші

Пісня, танець, марш-три «кити» музики
Д.Кабалевський «Три кити»; П.Чайковський «Дитячий альбом» (п’єси на вибір)

А.Філіпенко «Ой заграйте, дударики»


19.

Раз, два-кроком руш!

Поняття «марш»
С.Прокофєв «Марш»
М.Ведмедеря «Козачата»


20

Такі різні танці
Танцювальна музика, хоровод, полька
М.Глинка «Полька»
А.Павлюк «Святковий хоровод»


21

Царина музики та руху

Балет, хореографія,
С.Прокофєв
вальс з балету «Попелюшка»

Українська народна пісня «Корольок»


22.

Залетіли в клас пісні…

Композитор, виконавець, поет, співак, хор
Українські народні пісні в сольному, ансамблевому та хоровому виконанні


Т.Попатенко «Пісенька про пісеньку»


23.

Співуча, чудова пісенна розмова

Поняття «веснянка»
Інструментальні твори пісенного типу; французька народна пісня «Танець каченят»
(з рухами)

А.Філіпенко «Зяблик»


24.

Царина музики та слова

Поняття «опера»
М.Лисенко Пісня Лисички з опери «Коза-Дереза»; П.Чайковський «Мама»

В.Іванников
 «Наша мама»
Поспівка
«Мамочка, матуся»


25.

Весняні
мелодії

Поняття «веснянка»Поспівка «Сонечко»
В.Барвінський «Сонечко»; Й.Штраус «Весняні голоси»
Українська народна пісня «Вийди,вийди,
сонечко» В.Верме-нич «Повертайся, ластівко»


26.

Узагальнення

«Поясни Незнайкові»
Пісенні, танцю-вальні,маршові твори (повторне слухання)

Пісні та поспівки
 на вибір


27.
Музика нашого краю.
Музичне мистецтво України
Український народний танець «Козачок»
М.Ведмедеря
«Намалюю Україну»


28.

Дивовижні інструменти

Поняття «троїсті музики», «народні музичні інстру-менти», скрипка, цимбали, та бубон

В.А.Моцарт «маленька нічна музика» (фрагмент)

Білоруська народна пісня «Савка та Гришка»; пісні про музичні інструменти


29.

Про барабани і труби.

Ударні та духові інструменти.
Музика у виконанні ансамблю сопілка-рів, ударних і
духових інстру-ментів.

С.Дяченко «Дзвіночок»


30.
Про скрипку та її сімю
Струнні інструменти
А.Вівальді «Весна» К.Сен-Санс «Лебідь», «Слон»
Українська народна пісня «Два півники»; пісні з мультфільмів


31.

Рояль і його друзі

Клавішні інструменти
Ф.Шопен «Полонез»; А.Вівальді «Весна» (орган)

Ю. Михайленко «Грає веснонька!»


32.

Інструменти збираються разом

Оркестр, види оркестрів, українські народні інструменти
Український народний танець «Аркан» (оркестр народних інстру-ментів); Є.Юцкевич «Марш»

А.Філіпенко
 «Вічний вогонь»


33.

Музика завжди навколо
Розмаїття му-зичного мистецт-ва, музика в житті людини
Л.Бетховен «Весело. Сумно»; П.Чайков-ський «Вальс квітів»

М.Ведмедеря «Віночок»


34.

Підсумковий урок.
Узагальнення «Поясни Незнайкові… »
Пісенні, танцю-вальні, маршові твори у різному виконанні.
«Музичні вгадайчики…» та пісні за вибором


35.

Урок – концерт

Узагальнення
Слухання творів на вибір учителя та учнів
Музично-творча діяльність на вибір; концертне виконання пісень.



























«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон


Календарно-тематичне планування
з предмету «Математика»
 1 клас
І семестр 2016-2017 н.р.
 (за підручником Ф. М, Рівкінд, Л. В. Оляницької)
 (4   години   на   тиждень)

уроку
Тема уроку

Дата

Скоригована дата
ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0
1

Вступ. Взаємне розміщення об'єктів  у просторі і на площині. Підготовчі вправи до написання цифр
02.09


2

Об'єднання об'єктів навколишнього світу у групу за певною ознакою. Кількісна лічба. Підготовчі вправи до написання цифр
05.09


3

Кількісна лічба. Об'єднання об'єктів  у групу за певною ознакою 
06.09


4

Число. Співвіднесення кількості об’єктів і числа.  Число 0. Підготовчі вправи до написання цифр
07.09


5

Порядкова лічба. Порівняння об’єктів («високий — низький». Підготовчі вправи до написання цифр.
09.09


6

Лічба предметів. Число і цифра  1. Написання цифри  1. Один і багато
12.09

7

Геометричні фігури. Поняття «точка», «пряма», «крива», «ламана» (замкнена, незамкнена). Об'єднання об'єктів навколишнього світу у групу за певною ознакою
13.09

8

Лічба предметів. Число і цифра 2. Написання цифри 2. Поняття «довгий»,  «короткий». Порівняння довжини  предметів
14.09

9
Геометричні фігури. Поняття «промінь», «кут»
16.09

10

Геометричні фігури. Поняття «відрізок», «ламана». Вимірювання довжини відрізків. Поняття «найвищий  —  найнижчий»
19.09

11

Лічба предметів. Розміщення об'єктів на площині. Поняття «зліва — справа». Число і цифра 3. Написання цифри 3
20.09

12

Геометричні   фігури.   Поняття   «трикутник».   Знайомство із частинами трикутника (сторона, вершина, кут)
21.09

13

Лічба предметів. Позначення числа цифрою. Порівняння предметів. Малювання кружечків
23.09

14

Порівняння кількості об'єктів («більше», «менше», «порівну»). Знаки «>», «<», «=». Порівняння чисел у межах 3. Читання рівностей і нерівностей.
26.09

15

Додавання  і віднімання. Порівняння кількості  об'єктів. Знаки дій «+», «— ». Написання знаків дій «+», «— ».
27.09

16

Порівняння об'єктів за різними ознаками. «Cусіди» числа. Формулювання суджень «якщо…, то…». Записування нерівностей .
28.09

17

 Число і цифра 4. Утворення числа прилічуванням 1. Поняття «четвертий». Розташування об'єктів на площині і у просторі. («ближче-далі»).  Написання цифри 4
30.09

18

Лічба предметів. Співвідношення  між числом і кількістю елементів у групі та навпаки – кількістю елементів групи і числом. Обчислення значень виразів
03.10

19

Геометричні фігури. Чотирикутник. Лічба предметів. Об­числення значень виразів
04.10

20

Число і цифра 5, Написання цифри 5. Попереднє і наступ­не числа
05.10

21

Порівняння чисел. Геометрична фігура — п'ятикутник. Лічба предметів
07.10

22

Порівняння чисел у межах 5. Склад числа 5. Монети (1 к., 2 к., 5 к.). Написання вивчених цифр
10.10

23

Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6
11.10

24

Склад   числа   6.   Геометрична   фігура   —   шестикутник. Розв'язування задач. Числовий промінь. Утворення числа способом прилічування і відлічування одиниці
12.10

25

Утворення рівностей. Лічба предметів за допомогою числового променя. Обчислення значень виразів

17.10

26

Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння груп об'єктів за кількістю елементів. Послідовність чисел у межах 7. Складання і об­числення значень виразів
18.10

27

Склад числа 7. Дні тижня. Написання вивчених цифр. Об­числення значень виразів
19.10

28

Позначення точок і відрізків буквами. Порівняння відріз­ків. Обчислення значень виразів
21.10



«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

29

Число і цифра 8. Написання цифри 8. Послідовність чисел у межах 8
24.10


30

Склад числа 8. Вправи на знаходження пропущених чисел. Обчислення значень виразів
25.10


31

Число і цифра 9. Написання цифри 9. Рівність і нерівність. Послідовність чисел у межах 9
26.10


 32

Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9. Вправи на знаходження пропущених чисел
28.10


33

Складання і обчислення значень виразів, що містять дода­вання і віднімання. Вправи на розпізнавання многокутників
07.11


34

Послідовність чисел від 0 до 10. Віднімання рівних чисел. Лічба від 0 до 9 і від 9 до 0. Написання цифр. Порівняння чисел
08.11

35

Обчислення значень виразів, що містять додавання і відні­мання числа 0. Геометрична фігура — круг
09.11

36

Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Назви  чисел у межах 10. Поняття «натуральні числа»
11.11

37

Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10. Розпізна­вання кількості геометричних фігур. Написання цифр
14.11

38

Довжина. Вимірювання довжини відрізків. Сантиметр. Обчислення значень виразів
15.11

39

Перевірка знань. Лічба предметів. Обчислення за допомо­гою числового променя. Порівняння груп об'єктів за кількістю елементів. Обчислення значень виразів
16.11

40

Дія  додавання.  Назви компонентів дії додавання.  Складання виразів, що містять додавання, за числовим променем
18.11

41

Складання і обчислення значень виразів, що містять дода­вання, за малюнками
21.11

42

Дія віднімання. Назви компонентів дії віднімання. Складання виразів, що містять віднімання, за числовим променем
22.11

43

Складання і обчислення значень виразів, що містять відні­мання, за малюнками. Вимірювання і порівняння довжини відрізків. Рівні відрізки
23.11

44

Взаємозв'язок додавання і віднімання. Знаходження невідомого доданка
25.11

45

Складання і обчислення значень виразів за малюнками. Кругові вирази
28.11

46

Поняття про задачу. Структурні елементи задачі. Зв'язок умови  і запитання. Складання  і  розв'язування задач  на знаходження суми двох чисел
29.11


47

Робота над задачею. Складання і розв'язування задач на знаходження різниці двох чисел
30.11


48

Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу. Обчис­лення значень виразів. Розв'язування задач
02.12


49

Перевірка знань і  вмінь.  Порівняння чисел. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
05.12


ТАБЛИЧНЕ  ДОДАВАННЯ  І  ВІДНІМАННЯ  ЧИСЕЛ У  МЕЖАХ   10
50

Таблиці додавання і віднімання числа 1. Обчислення зна­чень виразів. Розв'язування задач
06.12

51

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 1. Складання та розв'язування задач на знаходження суми й остачі
07.12

52

Таблиці додавання і віднімання числа 2. Додавання і віднімання за допомогою числового променя. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
09.12

53

Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і відні­мання числа 2. Порівняння виразу і числа
12.12

54

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2
13.12

55

Складання і розв'язування задач на збільшення (зменшен­ня) числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів. Порівняння виразу і числа
14.12

56

Таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення зна­чень виразів. Розв'язування задач
16.12

57

Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і відні­мання числа 3. Вправи на знаходження невідомого додан­ка. Порівняння виразів
19.12

58

Вправи на знаходження невідомих від'ємника і зменшу­ваного. Розв'язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
20.12

59

Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Порів­няння виразів і числа. Побудова відрізків
21.12

60

Таблиці додавання і віднімання числа 4. Додавання і від­німання   за   допомогою   числового   променя.   Складання і розв'язування задач за коротким записом
23.12

61

Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чис­ла 4. Задачі на знаходження суми й остачі. Побудова від­різків
26.12

62

Порівняння виразів. Вимірювання довжини сторін много­кутників. Побудова чотирикутників за зразком
27.12

«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2017 року                                                             «___»__________2017 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Математика»
 1 клас
ІІ семестр 2016-2017 н.р.
 (за підручником Ф. М, Рівкінд, Л. В. Оляницької)
 (4   години   на   тиждень)
63

Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі на збіль­шення і зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



64

Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чис­ла 5. Різницеве порівняння чисел



65

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на різни­цеве порівняння чисел. Побудова відрізка, довшого за по­даний



66

Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чис­ла 6. Порівняння і розв'язування задач. Побудова відрізків




67

Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і відні­мання. Кругові вирази. Побудова геометричних фігур за зразком



68

Таблиці додавання і віднімання числа 7. Обчислення зна­чень виразів. Розв'язування задач



69

Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і відні­мання числа 7. Порівняння значень числових виразів. Об­числення значень виразів. Розв'язування задач



70

Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Вправи на за­своєння таблиць додавання і віднімання. Різницеве порів­няння довжин відрізків



71

Вправи на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків



72

Літр. Задачі на різницеве порівняння чисел




73

Кілограм. Вправи на зважування й відважування предметів. Запис результатів вимірювання маси. Розв'язування задач



74

Додавання і віднімання по одному і групами (частинами). Розв'язування задач. Геометричний матеріал



75

Додавання і віднімання чисел частинами. Обчислення зна­чень виразів. Розв'язування задач. Переставний закон додавання



76

Переставний закон додавання. Обчислення значень вира­зів. Розв'язування задач




77

Вправи на застосування переставного закону додаван­ня. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



78

Перевірка знань і вмінь. Повторення і систематизація знань




79

Утворення і назви чисел другого десятка. Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини




80

Лічба предметів у межах 20. Розв'язування задач. Робота з геометричним матеріалом



81

Лічба в межах 20. Дециметр. Вимірювання і побудова від­різків заданої довжини



82

Лічба в межах 20. Обчислення значень виразів. Розв'я­зування задач



83

Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. По­слідовність чисел від 1 до 20. Вправи з іменованими числами



84

Просторові геометричні фігури: куб, куля, циліндр. Обчис­лення значень виразів. Складання і розв'язування задач



85

Письмова нумерація чисел 11—20. Задачі на різницеве по­рівняння, на збільшення (зменшення) числа на кілька оди­ниць



86

Письмова нумерація чисел 11—20. Записування чисел під диктування. Розв'язування задач



87

Вправи на засвоєння назв чисел при додаванні і відніманні. Числовий вираз та його значення. Розв'язування задач



88

Лічба в межах 20. Попереднє і наступне число. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач опрацьованих видів



89

Вправи на засвоєння назв компонентів при відніманні. Письмова нумерація чисел 11—20. Записування чисел під диктування. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



90

Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Вправи  на закріплення взаємозв'язку додавання і відні­мання. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



91

Парні і непарні числа. Вправи на засвоєння таблиць дода­вання і віднімання в межах 10. Розв'язування задач



Узгоджено»                                                                                     «Затверджую»
«___»_________2017 року                                                             «___»__________2017 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

92

Обернена задача (ознайомлення). Обчислення значень ви­разів. Розв'язування задач



93

Додавання і віднімання чисел у межах 20. Розв'язування задач



94

Закріплення додавання  і  віднімання чисел у  межах 20. Складання і розв'язування задач за коротким записом



95

Перевірка знань і вмінь. Повторення і систематизація знань



НУМЕРАЦІЯ  ЧИСЕЛ  ВІД 21  ДО   100.  ДОДАВАННЯ  І  ВІДНІМАННЯ В  МЕЖАХ   100  НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ
96

Лічильна одиниця — десяток, її утворення. Усна нумерація чисел у межах 100



97

Лічба в межах 100. Усна нумерація чисел



98

Розрядні числа. Лічба в межах 100. Порівняння двоцифро­вих чисел



99

Утворення числа 100. Додавання і віднімання десятками



100

Письмова нумерація чисел 21-100. Розрядні числа



101

Усна і письмова нумерація з межах  100.  Розв'язування задача



102

Усна і письмова нумерація в межах 100. Додавання і від­німання круглих чисел



103

Додавання і віднімання чисел на основі нумерації в ме­жах 100



104

Метр. Вимірювання довжини навколишніх предметів. Обчислення значень виразів



105

Дії з іменованими числами (величинами). Розв'язування задач. Порівняння чисел



106

Додавання і віднімання числа 1 (45 + 1, 45 — 1). Дії з іме­нованими числами. Розв'язування задач



107
Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел


108

Закріплення знань про одноцифрові і двоцифрові числа. Додавання і віднімання круглих чисел. Розв'язування за­дач



109

Одиниці вартості — копійка, гривня. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



110

Закріплення знань про розрядні числа. Обчислення зна­чень виразів. Розв'язування задач



111

Додавання і віднімання на основі десяткового складу чис­ла (40 + 5, 45 — 5, 45 — 40). Складання і розв'язування задачі за малюнком



112

Закріплення додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



113

Додавання розрядного числа до двоцифрового
 (34 + 20). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



114

Додавання розрядного числа до двоцифрового
 (31 + 20). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



115

Віднімання розрядного числа від двоцифрового
(45 — 20). Обчислення значень виразів. Складання і розв'язування задачі за малюнком



116

Віднімання розрядного числа від двоцифрового
 (31 — 20). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



117

Додавання     одноцифрового     числа     до    двоцифрово­го   (45   +   2).   Обчислення   значень   виразів.   Складання і розв'язування задачі за коротким записом



118

Додавання    одноцифрового    числа    до    двоцифрового (31 + 6). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



119

Віднімання    одноцифрового   числа    від   двоцифрового (45 — 2). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



120

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (34 — 2). Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



121

Одиниці вимірювання часу — година, хвилина. Визначення часу за годинником



122

Одиниці вимірювання часу — година, хвилина, доба, тиж­день. Порівняння одиниць часу



123

Закріплення знань про одиниці вимірювання часу. Визна­чення часу за годинником



124

Одиниці  вимірювання часу.  Вправи,  що  містять одиниці часу



125

Порозрядне  додавання  двоцифрових  чисел  
(43  +  25). Розв'язування прикладів і задач



126

Порозрядне додавання двоцифрових чисел
(31 + 24). Об­числення значень виразів. Розв'язування задач



127

Порозрядне віднімання двоцифрових чисел
(58 - 45). Об­числення значень виразів. Складання і розв'язування зада­чі за коротким записом та задачі на порівняння. Побудова відрізків



128

Закріплення порозрядного додавання і віднімання двоциф­рових чисел. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач



129

Перевірка  знань   і   вмінь.   Обчислення   значень   виразів. Розв'язування задач



ПОВТОРЕННЯ

130

Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок




131

Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок




132

Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок




133

Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок




134

Розв'язування цікавих задач. Закріплення обчислювальних навичок




135

Повторення і систематизація вивченого





136

Підсумковий урок за рік























«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Природознавство»
 1 клас
І семестр 2016-2017 н.р.
 (за підручником  І. Грущинської)
2 години на тиждень
№ з/п

Тема уроку

   Дата

Скоригована дата

Навколишній світ
1
Вступ. Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу?
06.09

2

Що таке природа? Жива та нежива природа
07.09



3

Що належить до  неживої природи?
13.09



4
Що належить до  живої природи?
14.09

5

Урок-екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
20.09



6

Які ознаки мають живі організми?

21.09



7

Які умови необхідні для життя?
27.09



8
Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу?
28.09

9

Як людина вивчає природу? Спостереження та досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за до­помогою лупи
04.10



10
Які обєкти природні, а які – створили люди?
05.10

11

Урок - екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі

11.10



12

Яке значення має природа для життя?

12.10



13

Як потрібно берегти природу?
18.10



14
Узагальнюючий урок за розділом «Навколишній світ»
19.10


Нежива природа

15
Яке значення для життя на Землі має  Сонце?

25.10


16
Як побачити повітря. Властивості повітря (існує навколо нас, не має запаху, прозоре, займає весь доступний простір). Практична робота. Ознайомлення з властивостями повітря
26.10

17
Яке значення має повітря?
08.11


18

Які  властивості має вода? . Практична робота. Ознайомлення з властивостями води (безбарвна, прозора, не має запаху, приймає форму посудини, текуча)
09.11


19
Яке значення має вода?
15.11


20

Навчальний проект. Як економно використовувати воду в повсякденному житті?
16.11



21

Що таке ґрунт? Значення  ґрунту для живої природи.  Практична робота. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду
22.11


22
Як охороняти ґрунт?
23.11

23
Узагальнюючий урок за розділом «Нежива природа»
29.11

Жива природа
24
Рослини, їхня будова.
30.11

25
Практична робота. Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю
06.12

26

Дерева, кущі, трав'янисті рослини рідного краю

07.12



27
Урок - екскурсія. Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі
13.12

28

Листяні та хвойні рослини
14.12



29

Урок - екскурсія. Упізнавання листяних та хвойних рослин
20.12



30
Дикорослі рослини рідного краю

21.12

31
Урок – екскурсія. Спостереження за зимовими змінами в живій та неживій природі
27.12

«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2017 року                                                             «___»__________2017 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Природознавство»
 1 клас
ІІ семестр 2016-2017 н.р.
32
Культурні рослини рідного краю



33
Яку користь приносять культурні рослини приносять людям?


35
Кімнатні рослини.




36
Практична робота. Догляд за рослинами у класі (полив, розпушування ґрунту,  очищення листків від пилу)



Лікарські рослини рідного краю



Охорона рослин. Первоцвіти



Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю



Тварини






Дикі та свійські тварини






Тварини – домашні улюбленці




Запитання до природи. Чи розуміються тва­рини між собою?






Комахи






Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?






Риби






Птахи






Звірі






Запитання до природи. Чим снідає їжачок?






Тварини «живого куточка», хатні улюбленці






Охорона тварин



Навчальний проект. Хто живе в моїй оселі?






Природа твого села






Узагальнюючий урок за розділом «Нежива природа»




Моя країна — Україна






Україна — моя Батьківщина





Карта України.





Водойми України






Найбільші річки та озера України. Сом – найбільша прісноводна риба





Екскурсія до річки (озера, ставка)



Чорне та Азовське моря






Луки, ліси України. Найменша пташка України - золотомушка



Гори України






Природа Українських Карпат. Бурий ведмідь – найбільший звір України. Природа Кримських гір





Україна – і для себе, і для світу (пшениця, соняшник, мед, ін.). Медоносна бджола



Практична робота. Добування олії із насіння соняшника



Підсумковий урок












«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Основи здоровя »
 1 клас
І семестр 2016-2017 н.р.
 (за підручником І.Д. Беха,Т.В. Воронової, В.С. Пономаренка, Є.В. Страшка)
 1 година на тиждень
№ з/п
Тема уроку

Дата

Скоригована дата

Здоров'я людини


1
Вступ. Що вивчає предмет «Основи здоров'я»
01.09

2
Знайомство зі школою.  Практична робота. Екскурсія школою та шкільним подвір’ям
08.09

3
Безпека першокласника
15.09

4
Ріст і розвиток людини. Практична робота. Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих)
22.09

5

Здоров'яі хвороби. Ознаки здоровя. Порушення здоров'я (травми, захворювання) та їх профілактика
29.09




Фізична складова здоров'я


6
Щоденне піклування про своє здоров'я
06.10

7

Розпорядок дня. Практична робота. Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)
13.10



8
Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: Як складати портфель. Вправи для формування правильної постави і стопи
20.10



9
Правила особистої гігієни. Догляд за руками. Практична робота. «Як правильно мити руки»
27.10

10

Харчування і здоров'я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвитку
10.11



11
Фізичні вправи і загартування
17.11

12
Активний і пасивний відпочинок
24.11


Соціальна складова здоров'я


13
Піклування про здоров'я в сім'ї
01.12

14

Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати. Практична робота. Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток. Розігрування діалогів знайомства
08.12



15
Безпечні місця для ігор і розваг
15.12

16

Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота. Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб
22.12






































«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2017 року                                                             «___»__________2017 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Основи здоров’я »
 1 клас
ІІ семестр 2016-2017 н.р.

17

Поведінка дитини в автономній ситуації у населе­ному пункті Практична робота. Моделювання си­туації пошуку допомоги, якщо заблукав, загу­бився, відстав від класу




18

Дитина вдома. Правила безпеки в побуті




19

Правила безпечної поведінки у школі




20

Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому




21

Створення малюнку: «З дому до школи».





22

Складові дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги





23

Правила користування громадським транспортом







Психічна і духовна складові здоров'я





24

Унікальність людини





25

Повага до себе та інших людей





26

Народні традиції, родинні свята і здоров'я.




27
Прак­тична робота. Створення пам'ятки  «Як влашту­вати веселе свято»


28

Емоції та настрій людини. Як покращити настрій. Практичні роботи: Вправи «Вгадай емоцію», «На­малюй настрій»




29

Практична робота. Ігри, що сприяють гарному настрою





З0

Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення.
Рішення для здоров'я




31

Практична робота. Обговорення по­ведінки казкових і літературних персонажів, їхнього ставлення до свого здоров'я та до здоров'я інших




32

Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися бе­регти своє здоров'я (тестування через запитання, малюнки, ігри тощо)




33
Підготовка до Дня здоров'я




34
Підсумковий урок за рік
День здоровя































«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Образотворче мистецтво»
 1 клас
І семестр 2016-2017 н.р.
1 година на тиждень
(за підручником О.Калініченко, В.Сергієнко)
з/п
Тема уроку
Дата


Скоригована дата
Відтворення простих форм лінією, плямою, в обємі

1

Вступ. Краса навколо нас. Куди ведуть мистецькі стежинки? Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з матеріалами й інструментами, якими працює художник. Практична робота. Малювання мистецької стежинки
02.09



2

Диво – іграшки. Різноманітність форм навколишнього світу.  прості геометричні форми: площинні – прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал; об’ємні – куб, циліндр, конус, куля. Практична робота. Малювання улюбленої іграшки
09.09



3

На чарівній галявині. Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби відтворення форми на площині. Графічні матеріали та інструменти. Практична робота. Повітряні змії
16.09



4

У світі тварин. Виражальні можливості лінії. Створення (на елементарному рівні) виразного образу за допомогою лінії на основі творчої уяви. Практична робота. Пригоди Лінії та Крапки
23.09



5

Цікаві подорожі. Елементарні засоби компонування простих форм на площині. Створення композиції з крапок, ліній, плям. Правила користування гуашевими фарбами та пензлем. Практична робота. Святковий салют
30.09



6
Святкові прапорці. Виражальні можливості силуетної форми. Правила роботи з ножицями та кольоровим папером. Значення раціонального використання паперу для екології Землі. Практична робота. Виготовлення прапорців (кольоровий папір)
07.10

7
Виразні силуети. Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при створенні аплікації. Практична робота. Осіння казка (аплікація з природного матеріалу)
21.10

8
Об’ємні вироби. Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з пластиліном. Практична робота. Сімейка грибів
28.10


Елементарні засоби компонування простих форм



9
Знайомство з композицією. Поняття композиції ( на пропедевтичному рівні). Заповнення площини аркуша (велике зображення). Практична робота. Осіннє дерево
11.11

10
Краєвид із деревом. Поняття про лінію горизонту. Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаємо розташування (біля, над, під, зліва, справа, вгорі, внизу). Практична робота. Хатинка під горою
18.11

11
Родини кольорів. Поняття про основні (жовтий, червоний, синій) та похідні (зелений, фіолетовий) кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування акварельними фарбами, пензлями, палітрою. Практична робота. Танок кольорів
25.11

12
Веселкові барви. Ознайомлення із спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл спектральних кольорів; відтінки кольорів (світло-зелений, темно-синій і т.п.). Практична робота. Яким буває небо
02.12

13
Метелик – чарівник. Ознайомлення з групами «теплих» та «холодних» кольорів. Практична робота. Райдужні квіти
09.12

14
Знайомство з декором. Поняття декору. Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення простими елементами. Практична робота. Святкова ялинка (колективна форма роботи)
16.12

16
Узагальнення вивченого. Практична робота. Квітка Снігової королеви
23.12







«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2017 року                                                             «___»__________2017 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Образотворче мистецтво»
 1 клас
ІІсеместр 2016-2017 н.р.

Зображення основних форм і їхніх частин у графіці та живописі

16
Поняття про вибір положення аркуша паперу залежно від форми  об’єкта зображення. Практична робота. Веселий Сніговик


17
Зимові витинанки. Витинанка як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із застосуванням однієї або декількох осей симетрії. Практична робота. Чарівні сніжинки


18
Розмаїття форм. взаємозв’язок основної форми та її частин. Практична робота. Снігуронька


19
Особливості зображення складної форми на основні простих форм. Порівняння розмірів форм та їх складових частин. Практична робота. Ялинки – лісові красуні


20
Виражальні можливості ліній (актуалізація знань). Створення визного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Практична робота. Їжачок-хитрячок


21
Закріплення знань про лінію горизонту. Поняття плановості. Ознайомлення з технікою набризку. Практична робота. Снігопад


22
Поглиблення знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів (за настроєм). Практична робота. Килими доброго та злого чаклунів



23
Елементарні поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій – фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо). Практична робота. Квітка для мами


24
Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. Практична робота. Весняна галявина


25
Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. Практична робота. Дивовижні метелики



Цілісність форми в скульптурі та архітектурі



26
Цілісність форми. Особливості створення складної форми на основі простих форм в об’ємі. Практична робота. Домашні улюбленці


27
Зображення в об’ємі птахів, звірів. Узгодження основної форми з елементами декору. Практична робота. Дивовижний птах


28
Поняття про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги). Практична робота. Веселий клоун


29
Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. Практична робота. Житло гномів



Стилізування й орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві



30
Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору. Практична робота. Прикрашаємо торт


31
Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. Практична робота. Візерунок для букви


32
Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. Практична робота. Кольорові крапанки


33
Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна узгодженість об’ємної форми та декору. Практична робота. Українські свистунці


34
Узагальнення вивченого. Практична робота (на вибір).


35
Підсумковий урок за рік









«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2016 року                                                             «___»__________2016 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Трудове навчання»
 1 клас
І семестр 2016-2017 н.р.
1 година на тиждень
(за підручником О.Калініченко, В.Сергієнко)

з/п

Тема уроку
Дата

Скоригована дата

1

Вступ. Місце праці та професії в житті людини. Правила організації робочого місця на уроці. Практичне ознайомлення з матеріалами  та інструментами. Загальні правила безпеки життя на уроках
01.09



2

Папір. Рвання паперу.  Загальні відомості про виробництво паперу. Якість паперу. Види і властивості паперу. Практична робота: виготовлення  аплікації з рваних частин паперу «Гроно калини»
08.09



3
Властивості паперу. Рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу. Практична робота: Виготовлення аплікації з рваних частин паперу Диво-дерево»
15.09

4

Різання паперу ножицями. Різання по прямій лінії і по лінії згину. Інструменти та пристосування для різання паперу. Практична робота: Аплікація «Веселі ніжки»
22.09



5
Різання паперу. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону, лінійки. Вирізування деталей з паперу Практична робота: Аплікація «Смачні фрукти»
29.09

6
Природні матеріали та їх використання для виготовлення виробів. Екскурсія «Що нам подарували дерева у казковому лісі». Як підготувати листя до аплікації? Якими інструментами будемо користуватися?
06.10

7
Робота з природними матеріалами. Практична робота:  Виготовлення аплікацій з природних матеріалів з використанням клеєного способу з’єднання. Аплікація «Метелик»
13.10

8
Робота з природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних матеріалів. Практична робота: Виготовлення композиції за мотивами казок та мультфільмів з природних матеріалів на площині
20.10

9
Симетрія в природі. Послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм. Практична робота: Вирізання деталей виробів симетричної форми
27.10

10
Симетричні форми. Як отримати багато однакових деталей? Практична робота: Аплікація «Грибочок»
10.11

11
Згинання і складання паперу. Раціональне використання паперу. Практична робота: Як із прямокутника зробити квадрат?
17.11

12
Послідовність дій під час згинання паперу. Знайомство з технікою ори гамі (загальні поняття). Практична робота: Оригамі «Песик»
24.11

13
Створення найпростіших виробів у техніці оригамі. Практична робота: Оригамі «Тюльпан»
01.12

14
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Практична робота: Виготовлення натюрморту
08.12

15
Оздоблення виробів з паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас з паперу. Практична робота: Новорічна гірлянда
15.12

16
Оздоблення виробів з паперу. Практична робота: Ялинкові прикраси
22.12

























«Узгоджено»                                                                                   «Затверджую»
«___»_________2017 року                                                             «___»__________2017 року
Заступник директора з НВР                                                          Директор Лозівського НВК
___________Л.М. Рижикова                                                          ____________Р.М. Макогон

Календарно-тематичне планування
з предмету «Трудове навчання»
 1 клас
ІІ семестр 2016-2017 н.р.

17
Комбінована робота. Конструювання і виготовлення індивідуальних аплікацій до свята. Практична робота: Новорічна листівка


18
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Практична робота: Виготовлення натюрморту


19
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Практична робота: Казкова аплікація «Золота рибка»


20
Аплікація з паперу. Практична робота: Аплікація «Весела гусінь»


21
Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Прийоми ліплення. Як прикрасити вироби з пластиліну?


22
Екскурсія до  шкільної їдальні. Ознайомлення із загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією в їдальні. Практична робота: «Пластилінові солодощі»


23
Робота з пластиліном. Безпечні прийоми праці. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині. Практична робота:  Пластилінова картина «Квіти і метелики на лузі»


24
Робота з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині. Практична робота: Пластилінова картина «Равлик»


25
Ліплення з пластиліну. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині. Практична робота: Пластилінова картина «Вишеньки»


26
Прикраси із паперу. Практична робота: Листівка «Квіти для мами»


27
Різання паперу. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону,  лінійки, кутника. Копіювання зображення за допомогою шаблону. Створення аплікації з вирізаних форм


28
Самообслуговування. Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття. Ознайомлення з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу і взуття.
Практична робота: Відпрацьовування прийомів завязування шнурків на одязі та взутті


29
Самообслуговування. Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні відомості про правила догляду за одягом і взуттям. Практична робота: Завязування пояса, шарфа


30
Комбінована робота. Практична робота: Аплікація «Веселі вівці»


31
Прикраси з паперу. Практична робота: Аплікація «Великодній кошик»


32
Екскурсія до шкільної бібліотеки. Ознайомлення із загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією роботи в бібліотеці


33
Комбінована робота. Практична робота: «Вербові котики»


34
Колективна робота «Весняні пташки»


35
Узагальнююча практична робота (на вибір учителя)
Підсумковий урок за рік






























Немає коментарів:

Дописати коментар